пятница, 2 июня 2017 г.

Хочу до Scrap RELAX!!!

Набір в Дизайн Команду!


Привіт! Привіт!
Сьогодні хочу познайомити Вас з чудовим українським ЧБ "Scrap RELAX". Там так затишно, ніжно та натхненно)) Обов’язково заітайте.
А ще, на початку травня дівчата оголосили набір до творчої команди блогу.
І ось я таки наважилась)) Заявочці бути!!!! Хочу потрапити до творчої компанії однодумців, які закохані в скрап як і я!! Відчуваю, що повинна спробувати!! Хочу попрацювати у творчій команді, ділитися натхненням та інеями, розвиватися та спілкуватися! А найкраще це виходить у компанії однодумців)) Люблю пробувати щось нове - ніби кидати виклик самій собі. Не грандіозний, звичайно, але все ж таки виклик!;) 
Трохи про себе. 
Живу я в чудовому місті Суми, Україна. Зі скрапбукінгом познайомилась під час декретної відпустки... Відпустки моєї сестри)) І одразу ж зрозуміла, це саме те, чого прагнула моя душа! Зараз я часто роблю листівочки разом із племінницею:) Дуже люблю папір та фарби - це моя слабкість і моя пристрасть! Знайома з досить багатьма стилями у скрапі, але найбільший відгук у моєму серці знайшли фрістайл (нещодавно, я до нестями у нього  закохалась) та мікс-медіа. Тут можу дозволити собі відпустити свідомість і повністю віддатися творчості та експериментувати. Останнім часом багато прикрас роблю власноруч - малюю, штампую, фарбую, вирізаю, прошиваю... і дуже уважно приглядаюсь до гранж стилю. Є в мене і роботи, створені лишень із паперу. Полюбляю створювати листівки, конверти, календарі, панно та розвороти до арт-журналів. Останнім часом мене дуже захопили сторінки:) А раніше вони мене лякали)) 
Планую створити серію робіт для інтер’єру: сторінки або/та полотна, які б могли стати стильними прикрасами домівок чи навіть офісів. Ще декілька ідей про серію обкладинок для документів. Щось на серії потягнуло))))А тепер декілька моїх робіт.


Все ж таки було важко обрати, бо не знаєш, яка з робіт знайде відгук у душі чи думках іншої людини. Та й кожна з них, люба мені, так чи інакше)) 
Ось мабуть і все.

Дякую, що завітали!!
Натхнення всім і добра!
До зустрічі!






18 комментариев:

  1. Юлечка, удачи тебе!!! Красивые работы, но мне безумно понравился разворот в арт-буке :). Еще раз удачи!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо тебе огромно, Тонечка!!! Очень приятно, что понравился, я его тоже очень люблю)))

      Удалить
  2. Серії, то теж хороша штука))) Дякую за заявочку, ScrapRelax.

    ОтветитьУдалить
  3. Юляшка, удачи тебе! Очень красивые работы! А от твоей странички я в восторге!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибочки тебе огромное!!! Держу кулачки))

      Удалить
  4. Ух-ты! Вы тоже сумчанка! Желаю удачи!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. И правда, Ух-ты! ;)) Приятно встретить землячку))) Тоже желаю удачи!!!

      Удалить
  5. Юлія, класні роботи у вас. Розворот в Арт-буку заворожує. Бажаю успіху Вам.

    ОтветитьУдалить
  6. Арт-бук підкорив))) такі класні роботи. Бажаю успіху

    ОтветитьУдалить
  7. Юля, искренне желаю удачи! Молодец, что решилась!

    ОтветитьУдалить
  8. Кожна робота ніби окрема історія.. успіху!!)

    ОтветитьУдалить
  9. Роботи неймовірні! Так гарно! Розворотик в арт-буці просто супер!)

    ОтветитьУдалить
  10. Які круті роботи!Я в захваті від Арт-буку!Бажаю вам удачі!

    ОтветитьУдалить

5 любовий на одном развороте "Творческий дневник" с Анной_bora Привет! Привет! В блоге "Творим вместе" проходит в...