среда, 6 мая 2015 г.

  Той самий крок...

Усім привіт! Ось і мій перший запис. Чесно кажучи, я довго міркувала перед тим як це зробити. Чи буде мені що сказати та показати читачам. Чи зможу я когось зацікавити тим, що цікаво мені... Взагалі то, я вагалась, чи створювати свій блог взагалі. Зараз на просторі Інтернету безліч різноманітних блогів, сайтів, сторінок, які присвячені творчості їх власників, що мимоволі починеєш сумніватися у власних можливостях та задумуватися, чи є мені про що розповісти, показати щось нове, оригінальне, яскраве та цікаве. Адже не має впевненості у тому, що знайдуться однодумці, котрі зможуть оцінити моє захоплення та розділити погляди? Ось приблизно такі думки бентежать й гальмують той самий крок, з якого починається подорож))) 
Але згодом розумієш, що саме оприлюднення й обговорення власних надбань і творчіх доробок та спілкування з іншими талановитими людьми допомагає творчо розвиватися, дізнаватися щось нове, вдосконалюватися, бути цікавим та оригінальним.
Тому щиро вітаю та запрошую Усіх до свого блогу, де я хочу поділитися з Вами своїм захопленням - скрапбукінгом))).
Завжди рада спілкуванню та новим друзям.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

"Хорошая погода". Осенняя фото-папка.

Всем привет! У нас сейчас идут дожди. На улице сыро, холодно и мокро...Бррр... Но гидрометеорологи вещают про потепление!!! Вот уже ...