среда, 5 декабря 2018 г.

Хочу бути в Relax. ScrapRELAX

Привіт! Привіт!
Довгенько я не була у складі команди дизайнерів... Навіть жодної заявочки не подавала. Можливо, це було переосмислення та перевантаження, або просто відпочинок та зарядка творчою енергією) Це мабуть і надалі продовжувалось, але.... ScrapRELAX оголосив набір до дизайн команди!

І тут я зрозуміла як же я скучила по спілкуванню з однодумцями, за дружньою довірливою атмосферою, за спільною роботою та вигадками у команді, за можливістю розвиватися, навчатися, надихати та надихатися. І все це робити у режимі "РЕЛАКС" :)) Саме тому, дуже хочу потрапити до творчої сім’ї ScrapRELAX!
Трохи розповім про себе. Моє ім’я Юлія, живу та займаюся творчістю в гарному найріднішому для мене місті Суми, Україна. Скрап полонив мене майже чотири роки тому, і тепер я точно знаю, що це любов назавжди. 
За що я так люблю скрап - за повну творчу свободу! Бо я, ще той експериментатор)) І за те, що просто кайфую під час процесу!  Улюбленців серед стилів не маю. Все залежить від натхнення... можу зробити дуже ніжне "шебі", а слідом найтемніший "мікс-медіа".  Скрап об’єкти у мене зовсім різні. Та все ж сторінки, листівки та панно люблю найбільше))
Ось кілька моїх робот
 
  
 

Ще мене можна знайти в 
 
Тримаю пальці схрещеними:) та сподіваюсь на новий досвід й творчі "будні" у дружній компанії!!
Дякую за увагу! 
До зустрічі. 



 

4 комментария:

  1. Юлечка, искренне тебе желаю удачи в наборе!Очень интересные работы у тебя и классные! Ты растешь на глазах)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Антониночка, спасибо тебе огромное за поддержку! Надеюсь все получится:))

      Удалить
  2. Яка цікава підборка робіт, чудові і різнопланові!!! Я ще думаю над заявочкою теж до Скрап релаксу)) Бажаю удачі)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Велике дякую!!! Мариночка, скоріше приєднуйся!! Разом завжди веселіше і не так стрьомнєнько;)))

      Удалить

"Хорошая погода". Осенняя фото-папка.

Всем привет! У нас сейчас идут дожди. На улице сыро, холодно и мокро...Бррр... Но гидрометеорологи вещают про потепление!!! Вот уже ...