вторник, 12 мая 2015 г.

Барвистий цвіт 


Усім привіт! Сьогодні я хочу запитати: Що найбільше Вас захоплює у Весні? Моє серце понад усе радіє цвітінню. Тому, як починають розкриватися квіти і п’янкий аромат розливається по усім усюдам. Цей вир цвітіння вселяє в душу надію, натхненні думки та щасливі спогади. Коли вранці я відкриваю вікно і свіже повітря вривається до моєї кімнати, одразу думками опиняюсь в домі моєї бабусі, де тихенько грає радіо та на подвір’ї цвіте абрикос, а вдалині біліє вишня. Щоб освіжити в пам’яті ті дні, коли малою бігала по вулиці та намагалася доторкнутися до чарівного цвітіння, я вирішила прихопити фотоапарат і прогулятися по весняним вулицям та подвір'ям мого чудового міста.  Ось що припало мені до душі...





А ще, з великою втіхою прийму участь у фотоконкурсі "Cherry in bloom", який оголосила Людмила у своєму чудовому блозі "Вишневий цвіт".
Сподіваюся, що не лише я захоплююсь цим весняним дивом й "тримаю кулачки", бо чесно кажучи, це мій перший конкурс і мені дуже хочеться отримати подарунок.

1 комментарий:

  1. Мене теж, як ви зрозуміли, захоплює цвітіння))) А ще такий насичений молодий напівпрозорий зелений колір скрізь! Дуже гарні фото! Дякую Вам за участь!

    ОтветитьУдалить

"Хорошая погода". Осенняя фото-папка.

Всем привет! У нас сейчас идут дожди. На улице сыро, холодно и мокро...Бррр... Но гидрометеорологи вещают про потепление!!! Вот уже ...